Hallå... Det är söndag. Ledig. Hyfsat ledig i alla fall. Har ett par uppgifter att göra tills på tisdag. 
Började dagen med en promenad ner till Starbucks. Kaffe. Handla. Buss hem. Sen dess har jag nog mest gjort saker som måste göras.. Så kul har jag det idag! Livet här har självklart blivit en vardag, det är inte spännande varje dag att plugga utomlands. Men det är kul! För det mesta. Nu är det inte många dagar kvar... Vi börjar bli lite nervösa. "Tänk första gången vi är i Europa på hela året!" eller "när vi sitter på planet från Frankfurt och inte kan säga vad vi vill för att folk kommer förstå svenska".. 
 
Nåja. Det ska bli kul att köra bil, prata svenska, skriva en sjuhelikes skuluppgift (på svenskaaaa!!) och börja jobba.
Nu måste jag nog fortsätta skriva på de där uppgifterna. Motivationen ligger på noll, eftersom jag på min förra uppgift fick 100% feedback på hur fel jag skrev, och 0% på innehållet i uppsatsen. Nåja.. SISTA RYCKET.
 
 

1 kommentarer

Tove

24 Mar 2014 07:21

Kämpa med de sista uppgifterna!! 👍💪👏😃
DU ÄR SÅ DUKTIG! 🍀😍
Älskar dig Kajsa!! Ska bli mysigt när du är tillbaka! 😍💌👭🌸💐🍀

Kommentera

Publiceras ej